linnp

Helgen!

Publicerad 2012-05-21 21:49:09 i Allmänt,

Ska sammanfatta helgen lite kort var ju som sagt lång helg :) Torsdagen blev lugn. Fredagen spenderade jag i tuna hos mor och far då Joacim var i tysklan. Lisa och Oliver kom dit så det blev att grilla och lite och på kvällen blev det fotboll i västervik :) Lördagen vart det jobb och mat hos mamma och pappa igen ocj slutligen söndagen då vart det att åka på rally i gränna :) Varmt och skönt brännde mig lite i ansiktet. Det var min hleg det :)
Och nu är det inte lång tid kvar i skolan bara tre veckor. två och en halv för mig då jag börjar jobba lite den sista veckan. Sen är det sommarjobb som gäller efter det börjar äntligen skolan ordentligt :) och jag trivs jätte bra på skolan nu det käns riktigt bra :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig får se om det blir något BB :P
Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-05-22 08:37:48

Låter som en bra helg! :) Vart ska du jobba i sommar? :)

Postat av: Linn

Publicerad 2012-05-22 17:15:51

Ja det har det varit! Jag ska vara i städet på stadshotellet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela