linnp

2012-03-06

Publicerad 2012-03-06 20:12:16 i Allmänt,

Ja då kör vi på en ny blogg för det funkade inte att byta design på den andra hur jag än gjorde. Kanske jag som är dum men vet inte :P 
Ja just nu gör jag inte allt för mycket om dagarna är ute och går med tyson och håller på att packa för nu flyttar vi snart det är verkligen inte lång kvar :) ska bli så skönt. Och jag ska börja plugga med ska på information på folkhögskolan på torsdag och se vad dom säger då. Först blir det ju att läsa upp min gymnasie betyg efterom att jag inte har några. Sen vet jag inte om jag ska läsa antingen behandlingpedagog eller fritidsledare eller omvårdnadprogramet lutar mest åt det sist nämnda :)
Nu ska jag kolla på top modell :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela