linnp

Update!

Publicerad 2012-07-20 19:25:27 i Allmänt,

Vad har hämt i veckan jo:
 
I måndag var jag ledig och då blev det ett besök hos frissan och håret blev kort :) Jag är k
jätte nöjd och trivs i det .  
 
Tisdag och onsdag: Blev det jobb efter jobbet i onsdags blev det att möta lisa på stationen sen hämta tyson efter det fixa lite saker sen åkte vi till tuna och det blev att sova där till torsdag. 
 
Torsdag: Gick upp kvart i fyra och åka till ullared med familjen :) hittade lite saker faktiskit inte så mycket kläder men annat smått och gott :) Kom hem vid 8 tiden på kvällen och då blev det att packa upp allt sedan sova gick och la mig tjugo över nio och sova som en stock. 
 
Idag fredag: Fick jag sova morgon då tyson var jätte trött på morgonen :) Tacka honom för det. Gick ut på en promenad med honom sen hem och äta frukost och sedan satte jag igång med astädning och fix här hemma och nu sitter jag här hemma och kollar på kläder på hm vill unna mig något men vet inte riktigt vad får bli när jag har betalat räkningarna. Nu ska jag gå ut med tyson en sväng igen.  
 
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela